torsdag 20 mars 2008

Hej vad heter du?

Något sjukt kul hände mig och bloggen precis.. sist jag kollade på dagens besöksantal var jag uppe i 66, vilket jag tyckte var jättekul, det e ett rekord för bloggen som tidigare hållt sig på max 50-nånting.. Nån timme senare kollar jag igen, och kollar ett par gånger till då eftersom det står 164.. what..? Och på top blog area listan har bloggen stigit från plats 74 till 33. Det är ju helt galet (jag är lite omtumlad faktiskt.. har svårt att greppa att siffran innebär människor :)).


Det är ju jättekul! Därav titeln på inlägget, vem är alla dessa nya besökare? :) Skriv gärna en rad och berätta nåt kul :) Hej hej och välkomna!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

  1. svar: jaså där ser man på, du bor i Malmö, jag i Hässleholm men läser i Malmö... Gissar på att du gör likadant. Jag läser Barn Unga Samhälle. Du? Ha en trevlig fredag!!

    SvaraRadera
  2. Du får räkna in mig i nya statistiken då jag ganska nyligen hittat din trevliga blogg.

    Glad Påsk från Göteborg.

    SvaraRadera
  3. Jag är ju inte ny, men jag säger hej ändå ;)
    Grattis till besöksrekordet =)
    kramis

    SvaraRadera
  4. Jag tittar in här då och då:) Kul med fler besökare. Kram/jenny

    SvaraRadera