onsdag 12 mars 2008

En skiss, precis som Simon och Tomas hade gjort!

Jag har gjort en skiss av min hall, så att jag enklare ska kunna se hur jag vill ha det. Om ni vill så får ni gärna komma med färgförslag, för det är just där jag är lite fast. Vilken färg på väggar? eventuell fondvägg? vilken färg på gardiner? Det är mycket att planera.


Gardinerna hänger inte där just nu, utan där är dörrar som jag vill slopa för de är bara i vägen ändå... Skoskåpet vid dörren är ett svart Trones från ikea. Hallen är smal och skoskåpet sväljer jättemånga skor (Ikea skriver 6 par, men de har underskattat sin förmåga). Väggarna är ljust grå/blå och på golvet har vi någon slags parkett som är som fiskben i färgen men med fyrkanter (förstår ni..?)..

Nu ska jag se om jag inte kan komma på en fin lösning. Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Haha ja där var ju en heeeel del affärer i malmö! ska nog göra en om Lund också, fast här finns ju inte lika många direkt...

    SvaraRadera
  2. Åhh vad duktig du är på att skissa!! Kram

    SvaraRadera