fredag 28 mars 2008

Fredagsfynd!

Tänkte försöka en ny grej här på bloggen, nämligen Fredagsfynd. Eftersom jag är så stormförtjust i saker som kostar väldigt lite pengar, så kan man väl göra ett tema av det. Mest av allt gillar jag sånt som kostar under 100 kr, så det är mest det jag strävar efter att visa. Men vissa undantag kan säkert förekomma, det är ju trots allt ändå jag som bestämmer reglerna :)

Första Fredagsfyndet: Trepack ljuslyktor för 25 kr. Dessa söta kommer från catalog.se (som är outlet från ellos och josefssons) och jag gillar dem lite för att de ser lite hemmagjorda ut, som att någon har pysslat fram dem och gett bort dem i present. Mysiga helt enkelt :) och främst av allt; billiga!

Andra Fredagsfyndet: Hängande ljuslyktor i tvåpack för 50 kr. Även dessa kommer från catalog.se, och de är lite våriga, vilket kan uppskattas extra mycket nu när vädret inte tycks kunna bestämma sig ännu...


Ha en fortsatt trevlig fredag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Det var en bra kategori, det är alltid kul att kunna fynda! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. snygga lyktor! fynd behövs alltid!

    SvaraRadera
  3. Dom hängande ljuslyktorna var verkligen fina. Akut ha-begär! :) Jag hittar dock inte dom på sajten... :(

    SvaraRadera