söndag 28 september 2008

Tråkiga väggar

Jag måste säga att det är ganska omotiverande att visa upp bilder på vardagsrummet här när det ser ut som det gör just nu.. ingen vacker syn faktiskt. Men vi har kommit en bit på väg i alla fall. All tapet är nästan nerdragen, det är bara några smårester kvar som förmodligen åker ner imorgon. Det börjar gå undan lite nu, eftersom jag i helgen upptäckte hur mycket jag saknar att ha en soffa att däcka på när jag är så trött på fredag eftermiddagar.. Så vi måste få i ordning snabbt så jag kan få tillbaka min soffa! (eller en ny soffa..).


Något som dock är lite roligt är denna festliga tapet som vi hittade under väven i ingången mellan hallen och vardagsrummet. Den var som inget jag tidigare sett minsann :)


Det är möjligt att det dröjer med fler bildbevis från renoveringen här på bloggen eftersom det är så väldigt dassiga och tråkiga bilder just nu. Jag bloggar om något annat fint sålänge :)

4 kommentarer:

  1. Vilken kanonfin blogg du har, sån tur att du tittade in till mig så jag fann dig ;-) Spännande med er renovering, ska bli kul att se fortsättningen! kram

    SvaraRadera
  2. Ser frameot resultatet! Hoppas du har det bra på vfu:n!

    SvaraRadera
  3. Jajamensan, man får fråga! :) Jag läser till sjukgymnast och ska till Akureyri och göra praktik på sjukhuset. (Sambon ska praktisera hos en privatpraktiker där.) Tack för restipsen till Thailand, jag antar att du har en del tips om Island oxå! :D
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande att se hur det blir :)

    SvaraRadera