fredag 6 juni 2008

En allmän uppdatering

Det känns inte som jag haft tid eller ork att skriva på några dagar och det beror nog på värmen och jobbet helt enkelt. Jag ber snällt om ursäkt och hoppas att ni som följer bloggen har överseende med mina sporadiska pauser. Jag tror faktiskt att ni är ganska förstående, och jag misstänker att även ni vill vara utomhus så mycket som möjligt nu när vädret är fenomenalt! :)

Förutom det nya jobbet så har jag stygn som måste tas bort (inget stort), och tänder som måste undersökas (jag har tandvärk.. det är sååå synd om mig..). Det är typiskt att allt ska komma på samma gång som jobbet som jag gärna inte vill missa något av då jag vill visa framfötterna lite. Jag har även lite skolarbete kvar att fixa vilket jag inte är så supermotiverad att göra när vädret är så fint.. Jag skyller alla mina problem på det fina vädret nu :)

Så där har ni en liten update på mitt liv just nu. Detta var en del klagande.. det är faktiskt ganska bra ändå, men detta kan förklara det bristande bloggandet.


Ha en fantastisk nationaldag! Heja Sverige :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Iris med kaoset; Skoj att du blev inspirerad till att lägga det på minnet till förskolan. :) Du du kan ju använda dig av de här mattorna då. Billigare ju.


    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60122664

    eller dom här


    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90128990

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallo,

    Första gången jag besöker din sida. Kul!
    Är verkligen glad för att du tittar in till mig och lämnar goa kommentarer.
    Visst kan man väl göra goa fynd på Rusta!
    Älskar att fynda, kvittar var.
    Blir glad åt varje litet ting man kan hitta.
    Ha det bara bäst!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera