söndag 1 juni 2008

Min blogg, mina regler


Nu ska jag ta och bryta mina egna regler lite. Jag skjuter upp tävlingens avslut till imorgon kväll kl 21. Helt enkelt på grund av att det var för fint väder och jag har denna helgen haft betydligt färre besökare än vanligt :) Så för att vinna det fina servettstället och servetterna från Pluto produkter som Mixin.se bidragit med, klicka här och lämna en kommentar.


Vinnaren kommer lottas fram, och det blir alltså vem som helst som kan vinna. Alla får lov att delta, det gäller även om man råkar vara släkt med mig :) Det är ju min blogg och jag får ha vilka regler jag vill.. vilket känns ganska bra :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Helt rätt, det är ju roligt om fler får chansen att vinna. Kram Sandra

    SvaraRadera