söndag 22 juni 2008

Utmaning!

Jag har fått min första utmaning av Fröken P som lyder : "stoppa in er själva i ett nötskal och blogga om vad ni skulle ge för fem olika order till omgivningen om ni kunde. Ju mer egoism, desto bättre!"

1. Ge mig mer pengar! Om det är en vinnande trisslott eller en löneökning spelar ingen roll. Jag har mycket jag vill göra och köpa som helt enkelt kräver att jag har mer pengar än vad jag har idag.

2. Telefonförsäljare och radiotjänst kan tappa bort mitt telefonnummer för alltid.

3. Friskis får bli lite mer aktiva på sommaren. Bara för att det är sommar vill inte jag sluta gå på yoga. Det finns ju så mycket god mat på sommaren och jag måste bränna av den på något sätt ju..

4. Korta ner arbetsveckan en dag, eller arbetsdagen till 6 timmar. Jag har precis börjat jobba heltid och förstår inte hur folk har tid att göra något annat..

5. Om order nummer 1 inte går igenom så måste någon sänka priserna på sushi!

Jag vet inte vem jag ska skicka vidare utmaning till, så jag låter den som vill anta den.

2 kommentarer:

  1. jättemysig blogg!

    lite lagom avis över SATCpremiären men det blev sofiero slottsträdgård för mig och sambon som verkade lättad haha...

    mvh
    jenny

    SvaraRadera
  2. Bra lista! :) Friskis hänger jag inte på, men det andra kan jag skriva under på! Ha det gott! kram

    SvaraRadera