måndag 16 juni 2008

Nu får det vara bra

Jag har fixat och donat lite och är nu trött på alla html koder, så nu får det vara som det är i ett tag. Tycker iaf att de nya färgerna är lite gladare :)



På lördag är det äntligen dags för Sex and the city här i sverige. Jag har köpt tre biljetter, men vi är hittills bara två vänner som är bokade så just nu håller jag på att kolla runt bland vännerna om det är någon som är sugen på att hänga med. Känner du mig och är intresserad så hör av dig :) Planen är att vi ska bli riktigt tematiska, och klä upp oss i sann satc anda och sticka ut och dricka cosmopolitans efter föreställningen. Ni kan ana att jag ser fram emot detta! Jag ser nog mer fram emot detta än själva midsommarafton :)



För övrigt så hade jag så väldigt väldigt gärna velat ha dessa skor som hon har på sig på de två första bilderna.. De hade ju passat till allt!

Ha det bra!

uppdatering: det tog inte lång tid för platsen att fyllas, så nu är vi tre som ska iväg och ha en jätterolig dag på lördag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Gud så kul att göra en grej av biokvällen. Det hade jag åxå planer på men ingen av de jag pratat med kollar ens på SATC. (Whaaat?!)
    Bodde jag inte så långt borta skulle jag hänga på direkt. ;)
    Ha så skoj och ta en Cosmo för mig åxå. ;)

    SvaraRadera
  2. vad fint du har det på bloggen:) Somrigt! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj som jag längtar till Sex and the city filmen! Biljetterna är beställda :)

    Håller med Malin att du har det fint och somrigt på bloggen. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint du gjort om på bloggen :) Söta färger!

    Jag är inget jättestort SATC-fan, men funderar ändå på att gå och se filmen :) Vad kul med temat ni ska ha! Förstår att du längtar.

    Kramar, Sofie.

    SvaraRadera
  5. Åh, jag kan tänka mig den gröna klänningen på mittenbilden, alla kläder på sista bilden & skorna håller jag med dig om :D
    Jättefin blogg har du oxå. Tycker inte du behöver göra om något alls.
    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Verkligen snygg header! Glad och sprallig liksom! I like!

    SvaraRadera