lördag 28 juni 2008

Jag älskar skor!

Igår köpte jag ett par skor på rea som var i storlek 40, dvs en storlek för små egentligen. Men de gör inte ont, det är bara lite tight för mina tår :) Det som är lite mer problematiskt är att jag blir ca 194 cm lång när jag har dem på mig.. det känns verkligen som att jag svävar i luften och tittar ner på alla andra (mer än vad jag redan gör..)


Skorna kostade 200 kr på DNA på hansacompagniet. De är ju verkligen snygga! Men jag undrar om jag någonsin kommer att använda dem egentligen.. vi får se.



För övrigt så har jag sedan igår mått ganska dåligt. Är illamående och har huvudvärk, och inga direkta krafter. Så denna helgen blir en vilohelg för mig. Men jag kommer nog sticka iväg och hämta min nya matta som just nu väntar på mig på ica, vi får se om jag orkar skriva om den också, Om den är så fin som jag hoppas så kanske jag inte kan låta bli :)

Ha en härlig lördag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!
    Jag har en biljett över och letar sällskap.

    kramar maja/leia

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du känner dig kryar nu!

    Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen, skålen ser ut att vara en stor favorit. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Snygga! Har du kvar dem eller har du slitet ut dem helt? Alltid kul att höravad som hänt med saker folk köpt, typ som en memoar

    SvaraRadera