tisdag 20 mars 2012

Det där med ägg


 Nu börjar påsken ta över bloggarna! Eller nja.. kanske inte ta över, men en hel del finurliga bloggare visar upp alla fyndiga pyssel och påskägg och kaniner man kan hitta på med lite garn och rödlök (eller nåt). Jättetrevligt att se, jag älskar alla fina pasteller men jag kommer nog inte kunna förmå mig att hitta på något eget.. mest på grund av att det känns lite slösaktigt med alla ägg som förbrukas.. men som sagt så är det ju väldigt trevligt med alla pasteller så jag får se om jag kanske kan pyssla utan en massa ägg.. 

Ska ni påskpyssla?

2 kommentarer:

  1. Nej då, det är inte det minsta slösaktigt att pyssla med ägg. Ifall du blåser ut dom kan du ju använda innehållet till att baka muffins eller nåt. Det tänker iaf jag göra. :-)

    SvaraRadera
  2. Är inte jätteroad av påskpyssel och tycker inte en massa pengar och tid behöver läggas på en massa färgade ägg och kaniner. Påskris får räcka här hemma

    SvaraRadera