tisdag 27 mars 2012

Pom-pom

Supersugen på att göra fina pudrigt färgade pom-poms är jag. Var de ska hänga det har jag ingen aning om... Ett kit med silkespapper i de finaste färgerna och snöre som matchar hittas på mokkasin.
Idag bär det av på proccesledarutbildning för min del, ser fram emot att lära mig lite nytt. Försöker låta bli att tänka på att jag förmodligen måste sitta inomhus när vårtemperaturen stiger till 14 grader... En av fördelarna med mitt jobb annars är ju just att jag kan vara ute så mycket, det mår man riktigt bra av.

Ikväll får vi besök av en mäklare som ska värdera vår lägenhet, känns bra att ha koll på läget. Så vi får göra lite extra fint innan han kommer och hoppas han har överseende med att han inte får plats att sitta i soffan för alla kuddar, men att han uppskattar hur fint det är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar