torsdag 1 mars 2012

Stilleben och vinnare


Till höger i bild ser ni sambons fiskespön.. som ska hitta ett annat hem så snart som möjligt. Jag tycker inte nödvändigtvis att de måste husera i vardagsrummet..  men men, så ser vardagen ut :)
Flaskorna som hängde på blomsterpinnar har nu blivit ett litet stilleben på kaminen. Det är vanliga glasförpackningar där innehållet tagit slut och förpackningen fått nytt liv med lite sprayfärg. Jag fick lite spraymani här innan, gick och letade överallt efter något som ville ha lite färg på sig, men det känns inte ekonomiskt att tömma kylskåpet på allehanda produkter bara för att jag vill spraya nu så jag får hålla till godo med detta sålänge! 

Vinnaren i Zelected by Houze tävlingen är dragen, och de tjusiga kuddfodralen kammades hem av Camilla som blivit kontaktad via mail. Gratulerar!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Blev superglad att jag vann!
    Har mailat dig!
    Tack!!
    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera