lördag 10 mars 2012

Fint med fulgrönt

 I morse var det riktigt skönt att vakna. Jag hade ställt klockan på 9 för att komma upp i hyfsad tid, men vaknar naturligt utvilad lite innan klockan 8. Bara att masa sig upp och avnjuta lite multitasking; dricka kaffe, surfa planlöst efter inspiration medans jag tittar på nyhetsmorgon med ett halvt öga. Samtidigt planerar jag dagens bravader.. Det kan bli så spännande som att putsa fönster :)

Upptäckte nyss att bland Sköna hems inspirationsgalleri finns ett helt galleri med bara bilder på prydnadskuddar.. Där kan jag stanna och sukta över allt ögongodis ett tag :)

Jag är så glad att man numera kan blanda svart och brunt.. visst fanns det en tid då det var helt otänkbart? Gränserna för vilka färger som skär sig börjar suddas ut :)


ljuvligt med pompoms, älskar den lite "fulgröna" färgen på denna kudden :)

2 kommentarer:

  1. vilken kul inspiration på kuddar

    Ha en fin lördag
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Åhh kuddar! Det kan man verkligen inte ha för många av!

    SvaraRadera