torsdag 15 mars 2012

Vem där?

Vem är du som kikar in här varje dag? Ibland lämnar ni kommentarer och det blir jag jätteglad över, även om det är tomt i kommentarsfälten så förtäljer statistiken att ni ändå återkommer. Alldeles ohyggligt nyfiken är jag på vem ni är, då det känns så otroligt att så många vill läsa det jag skriver. Vad är det som får er att återvända? Är det någonting som ni saknar i bloggen? Jag är mycket glad för konstruktiv kritik, så bring it on! :)

Såhär ser det ut hos mig, hur ser det ut hos dig? :)
Har du renoverat, pysslat eller rent av bara storstädat och känner dig helnöjd och är sugen på att dela med dig av lite bilder av ditt hem så får du gärna skicka en eller flera bilder till mig tillsammans med en liten presentation så publicerar jag det gärna här på bloggen. Älskar att inspireras av 'riktiga' hem :)


5 kommentarer:

  1. Victoria heter jag och jag bloggar inne på Elvira Spekulerar. Jag är en glad 72:a som har en stor familj på fyra barn, en man och en katt, vi bor i Gästrikland, strax norr om Dalälven.

    Jag gillar din blogg som den är, hittade den för ett tag sen, jag minns inte om det var via någon annan blogg eller via Twitter, jag trivs att hänga här hursomhelst.

    //Victoria

    SvaraRadera
  2. Jag läser, kommenterar ibland, är nöjd med innehållet därför återkommer jag :)

    Enkelt, vardagligt, fina inspirationsbilder !!

    SvaraRadera
  3. Hejhej säger jag (fast du vet ju vem jag är)! Jag tittar in här så fort du skrivit någonting nytt.

    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej, hej, Åse heter jag och har bloggen Interiörguiden, jag tittar in här titt som tätt eftersom jag gillar dina inlägg, men jag är nog ganska dålig på att kommentera, men bry dig inte om det, jag gillar din blogg : )

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Hej Iris!
    Jag delar ditt intresse med inredning och tycker din blogg är både inspirerande och uppiggande. Simpelt, mkt bilder och bra smak! Kort, toppen! Är inte inne dagligen (då jag har allt för lite tid för att sitta vid datorn varje dag) men så fort jag får tid kollar jag vartenda nytt blogginlägg.

    Lite kort om mig så är jag en 22-årig tjej som kommer ifrån Växjö. Sen november förra året har jag och min sambo hel-renoverat vår (kommande...) jättefina lägenhet. Vi har fastnat lite på hur vi ska göra med hallen och kapp-, hat- samt sko-möblerna. Du har inte möjligtvis lite olika tips och inspirationer att dela med dig av när det gäller hall-inredning? Hade verkligen uppskattat ett sådant inlägg!

    Tack för ordet och tack för en kanonsida att hämta anda från. Fortsätt med vad du gör!

    SvaraRadera