fredag 23 mars 2012

Mina älsklingar

Klänningar.. jag älskar dem. Använder dem allt för sällan och köper dem nog lite för ofta. Men jag kommer nog inte sluta, det är helt enkelt så jag fungerar. Klänningar är grejen.

Spontanköp i Thailand för några år sen, aldrig använd.. Har inte riktigt känt att det dykt upp något event där jag behövde klä mig lite som en älva.. men denna sommaren sker det nog, ljuvlig är den i alla fall :)

I denna känner jag mig som en riktig hemmafru, problemet är bara att den är för stor.. så även denna har hängt oanvänd i ett tag (läs: några år..). Men symaskinen står faktiskt framme nu så denna sommaren blir det nog av ;)

vågade färgval, som jag faktiskt använt.

Svartvitt klassiskt, som används oftast. Vissa passar alltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar