söndag 25 mars 2012

Plus

 Äntligen hittade jag lite tid och ljus! Har just fotat alla gårdagens inköp och fixar med bilderna. Här får ni se ett (av två likadana) kuddfodral som inhandlades. Egentligen tillhör det ett set med sängkläder, men jag vill ha de randiga kuddarna i soffan. En hamnade i fåtöljen och fick accessoar i form av ett bälte som jag nog aldrig använt..Gillar det grafiska uttrycket som börjar ta form i mitt vardagsrum. Och jag fullkomligt älskar ljuset som strömmar in just nu!

 
Även väggen blev lite pimpad. När jag sett den översta bilden som jag tog först slog det mig hur vit väggen var.. och hur det inte fanns någonting för ögat att fastna på där.. så ett upptejpat plus på väggen fick duga och det blir en plats för ögat att pausa lite. Sambon tyckte jag var lite märklig.. men äh, han hänger inte riktigt med i trenderna bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar