torsdag 30 augusti 2012

Dagens uppslukande bloggtips

Just nu när jag egentligen borde kollat upp vad jag ska laga för middag ikväll sitter jag istället och hänförs av min nya favoritblogg som jag hittade idag. Ett inlägg om dagen lägger denna snygga kvinna upp, med så snygga bilder på henne i såååå snygga outfits. Sen är det inte bara en blogg heller, nä då kan man ju inspireras vidare på hennes Pinterest sida eller kolla hennes videos på Youtube. Jag blir riktigt inspirerad att dels shoppa massor med nya kläder, skor och väskor och även utveckla mina fotoskills och inhandla en videokamera så jag kan göra tutorials om någonting.. kan för glatta livet dock inte komma på en endaste idé på ett tema för filmerna jag ska producera.. men ändå. En sak i sänder heter det ju.

Jag kan alltså sitta här hela dagen. 
Stackars sambon kommer förbli hungrig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar