torsdag 30 augusti 2012

Ett nyttigt samarbete



Visst är ni sjukt peppade! Jag är det i alla fall :) Nu avslöjas det nämligen att Inredningskaos är en av tolv bloggar som är med i Apotekets nya bloggpanel! Anledningen till all hysch hysch här är att Apotekets pressrelease går ut först imorgon så först nu har vi fått lov att säga något alls. 

 Så i Stockholm var det alltså detta jag höll på med. Lärde mig lite om Apoteket, vad de står för och hur de arbetar. Kikade på deras nyheter och fick höra deras framtidsplaner. Lärde känna lite högt uppsatta apotekare och känna och se på en massa krämer och tuber. Kalas alltså. 

Så nu ska vi, detta sjukt coola gäng, prova och recensera Apotekets hudvård- och skönhetsprodukter och agera som en vanlig panel hade gjort annars, bara det att vi gör det lite mer offentligt än vad det annars hade blivit. Allt blir ju så mycket roligare offentligt eller hur?
Så här ser ni oss alla som på ett mittuppslag av Vanity Fair. Förutom min blogg så har vi då (utan någon vettig ordning): Avenymamma, Lady Thirty, Happy Days, Fru Westman, Heartcore, Sweetkay, Fitness och hälsa, Linda Blom, Spark i baken och Emring - En mammas dagbok. Sjukt bra gäng detta. sjukt bra!
 Alla blev ju fotade individuellt för pressreleasen. Man blir väl aldrig helnöjd med sin egen bild misstänker jag.. jag tycker jag ser så förbannat snäll ut (vilket jag visserligen är.. men ändå..)! Hade haft lite mörka höstiga färger (trots högsommarvärmen) och sotiga ögon bakom en lång lugg och sett lite sådär svår ut. Det hade varit ascoolt. 

Så det var dagens hemlighet, som inte är en hemlighet mer :)

5 kommentarer:

  1. Så otroligt roligt! Och snygga bilder på dig...
    Ser fram mot leveranser av än det ena och än det andra! Hahaha....

    SvaraRadera
  2. Tycker du ar jattefin pa bilden! Ska bli sa kul att folja alla brudarna pa detta aventyret!

    Kram fran Michigan

    SvaraRadera
  3. Å vad kul! Grattis! Komemr du lägga upp dina apoteks-bloggar även här? Annars får jag kika på deras sida också :-)

    SvaraRadera
  4. Nämen hjälp vilken otroligt rolig grej, grattis till det samarbetet!

    SvaraRadera