tisdag 28 augusti 2012

Vårtyger och hemlisar

Ännu några loppisfynd här. Våriga tyger.. jag vet, jag är liiite off season här, men vad ska man göra. De talade till mig så jag hade inget annat val än att köpa dem. Det blåa är en duk, det blommiga är sängkläder och den mintgröna (älskade mintrgrön!) är ett örngott. Förmodligen kommer allt utom örngottet få ett annat syfte, kanske fler kuddar eller stolsdynor eller något, det återstår att se. 

Jag vill att denna veckan ska gå lite fort. På torsdag kommer ett sånt där lite avslöjande inlägg här nämligen, där ni får veta vad allt tisseltassel och hemliga möten i Stockholm har handlat om. 
Att ha hemligheter är inte min starkaste sida så det ska bli skönt att kunna avslöja :)

Sen har jag ju visserligen lite fler hemlisar som jag måste hålla på lite längre.. 
men en mindre på torsdag alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar