måndag 27 augusti 2012

Kranium och sånt, ni vet.

Kom på att jag glömt visa några bra formexbilder. Dessa från Lotta Jewellerys monter där smyckena ser ut som att de hör hemma i en trollskog i landet långt borta där alla märkligheter bor, på ett bra sätt då, riktigt fina är de.

I montern stod någons fru Emma och blev igenkänd. Efter en liten pratstund kom jag underfund med att jag hade velat gå en kurs hos denna människa, hon är en sån där peppare, en sån som får en att vilja förändra grejer, hitta på storslagna affärsidéer och bli entreprenör. Peppare är bra att ha i sitt liv, det bör alla ha. 

En annan sak som jag kom på att jag verkligen behöver ha i mitt liv är kranium med horn på. Hur läckert var inte det?! Precis som det på andra bilden, jag vill ha flera stycken och måste nog lägga en bevakning på blocket efter det. 

Så sagosmycken, peppare och kranium. 
Good stuff det där. 

1 kommentar: