söndag 17 mars 2013

En lååångfrukost innanför stormen

Nya favoriten: Macka med jordnötssmör, skivad banan och kokos. Gott och nyttigt!
 Det är ganska mysigt att sitta och ha frukost i flera timmar på helgen. Jag kan sitta framför tvn med mitt kaffe och mina mackor och se på nyhetsmorgon jättelänge. Speciellt nu när det blåser så mycket ute, så pass att jag nog stannar inne idag och behåller nattlinnet på hela dagen.
Mjukaste nattlinnet från Beach House!
Kanske blir det lite påskpyssel med grejerna jag fick i min goodiebag häromdagen (visar sen!) eller så hade jag behövt ge datorn lite kärlek i form av en uppdatering av windows eller en återställning eller nåt. Det enda jag är säker på är att jag idag ska njuta av söndagen innanför stormen, och att solen lyser in genom mina fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar