tisdag 19 mars 2013

Mitt första påsksug

 Jag har nog aldrig varit särskilt intresserad av att påskpyssla och dekorera i mitt hem tidigare, det vill säga förrän nu. Efter bloggkvällen på Panduro fick jag nog lite blodad tand och känner mer och mer att Påsken är ju det som har våren och lite ledighet med sig, och varför kämpa emot det liksom.. speciellt när vi fortfarande är snö! Sen får vi se hur färgglatt det blir här.. för jag är inne i en ganska färglös period, men några frigolitägg som fanns i min goodiebag från bloggkvällen har i alla fall blivit pastelliga (dock inte färdiga, får se hur de artar sig när jag är klar!).
Ägget som jag gjorde decoupage på när vi var på Panduro ser förresten ut såhär! Lite sådär slit och släng bohemiskt och charmigt operfekt om ni frågar mig, precis som jag vill ha det ;)

Vill ni ha lite mer påskinspiration som inte består av påskharar gjorda av toalettrullar eller neonfärgade fjädrar överallt kan ni kika på min Pinterestmapp som jag klurigt nog döpt till Easter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar