fredag 1 mars 2013

En solig dag i mars

Jag har lite svårt att greppa att vi redan är inne i mars månad, och att det till och med blivit fredag igen! Inte vilken fredag som helst heller, utan denna fredagen är en med vårsol och fågelsång och alla blir som lyckliga små barn när vädret ställer om på detta viset! :)

Själv ska jag hem från jobbet om ett tag och göra i ordning inför lite festligheter, då kollegorna är bjudna på after work i lustiga huset (som har ett nääästan färdigt kök, så när som på tre köksluckor som jag inte orkade få upp igår).

Lämnar er med en bild på min bäddade säng! Kanske inte så spektakulärt egentligen, men i mitt hem r det en sällan skådad syn :) (inte så snyggt bäddat heller kanske, men tidigt påmorgonen hinns det inte med så mycket lull-lull och kuddfluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar