måndag 11 mars 2013

Vissa saker ska bara fungera. Alltid.

För det första så har jag inte alls hängt undan dunjackan. Det var ju inte bara 'några minus' i morse utan minus sju! Vilket är svinkallt här i skåne.. så dunjackan får leva kvar ett tag till, men jag kör hårt med solpudret i alla fall så det är liiite vår :)

Men nu tänker jag ägna lite tid åt att gnälla, bara lite. Ungefär var tredje gång jag startar min dator ska den konfigurera nya uppdateringar. Sen måste den ändra uppdateringarna igen då de inte konfigurerades korrekt.. Hela proceduren tar ungefär en halvtimme och frustrationen är komplett. Jag måste installera om windows tror jag.. eller köpa en ny dator.. Helst det senare, men jag har nog inte riktigt ekonomi till det nu. 

En budgetrenovering av datorn hade varit bra nu. Sånt är nog bland det tråkigaste jag vet.. Tekniken ska bara funka helt enkelt. Alltid.

Så. Färdiggnällt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar