onsdag 6 mars 2013

Valet av kök

 Jag har varit helt bombsäker att vi inte ska ha ett Ikeakök i lustiga huset. Men så ser man deras nya kök som kommer finnas i varuhusen till sommaren.. Metod heter det, och jo men det är ju lite så jag har tänkt.. Jag trodde inte att jag kunde hitta det kök som jag ser i mitt huvud på Ikea, utan att jag istället behövde ta mig till Kvänum som har de betydligt dyrare (men åh så fina robusta kök).. men nu måste jag nog tänka om. Deras nya serie verkar vara byggd för att kunna passa alla och ha många fler möjligheter, och då kanske mitt kök finns där också.. de på bilderna är i alla fall väldigt nära :) Ska bli spännande att kunna kika närmare på sortimentet!
 Pressbilder från Ikea Metods hemsida

Och om vi skulle välja ett Ikeakök istället för ett annat dyrt så kan vi kanske spendera några extra pengar på att få någon att packa upp och montera alla platta paket åt oss också.. för njae, den biten är jag inte alls sugen på... :)

1 kommentar:

  1. Du borde absolut kunna göra ditt drömkök även med det nya systemet. Jag blev riktigt sugen på att planera och bygga kök, fast det är definitivt inte aktuellt för oss. Kram

    SvaraRadera