fredag 15 mars 2013

Påskpyssel på Panduro

Varför är det så att jag alltid på fredagar vill berätta för hela världen att det är FREDAG, som om de inte förstår dagens innebörd.. nåväl. Har ni märkt att det är Fredag igen?! Tjoho! :) 

Anyway..
 I går var jag på Panduro Hobby här i Malmö på en bloggträff. Jag blir så glad när det händer sådana saker i Malmö! Alla inbjudningar jag får annars handlar bara om träffar i Stockholm, och de infaller ju alltid mitt i veckan vilket inte passar mig som även arbetar heltid måndag till fredag... Så helt enkelt ett väldigt roligt initiativ!
 Jag tog med mig Jenni, och väl på plats träffade vi Anna. Jenni har talang (och tålamod!) för det där med scrapbooking så det kändes som en god idé att ta med henne :)
 Vi fick höra när självaste mister Panduro berättade om kedjan och dess historia, sen fick vi se lite pyssel som var av min sort, nämligen art journaling. Det är ungefär som scrapbooking, men det var så enkelt att bara klydda lite lim här och en stämpel här och riva papper lite nonchalant och klistra in lite foton och så vips var det snyggt och charmigt. Snabbt och nonchalant, det är min melodi :)
 Söta små minicupcakes fick vi mumsa på och göra lite decoupage på påskägg också! Jättetrevligt att sitta och pyssla med lite andra bloggare! Träffade bland annat Malin med bloggen Fnulan där, och den jättetrevliga personal på panduro som alla var så tjusiga i sina hemmapysslade smycken. Tänk att ha det som jobb att går runt bland pyssligheter hela dagarna! (de måste nog göra annat än pyssla.. men ändå!)

Det var ju en goodiebag också. och min goodiebag var extra god! Men jag visar mer av det en annan gång! :) Tills dess kan ni kika på Panduros Facebooksida där det numera finns bild på mig, Jenni och Malin in action.

1 kommentar: