onsdag 30 januari 2013

A few of my favourite things

Idag hade jag egentligen en plan. Jag skulle cykla bort till bäste Böddi direkt efter jobbet och ansa den där luggen som växer som ogräs.. men så börjar klockan närma sig sluttid och jag blir mer och mer sugen på att bara ta mig hemåt.. och det är svårt att stå emot den känslan.. Så för att mitt hår inte skulle vara utan lite"pampering" ikväll så fick det bli en hårkur som hette duga med silverschampo och inpackning för att mjuka upp, tona ned guldtonerna och ge näring åt de lite slitna topparna. 

Favoritgrejerna som jag har till håret är de ovan. I de svarta förpackningarna har vi produkter som Böddi lovar is the shit och jag kan bekräfta att de är riktigt bra! I den vita förpackningen har vi ett litet Paul Mitchell schampoo som luktar så jäkla mycket kokos, sååå gott! Allt har jag handlat hos Böddi.
 Halsbandet (som inte har med mitt hår att göra men ändå) som många har frågat om är en födelsedagspresent från min älskade mamma som hon köpte i Spanien (Tack mamma!) och jag älskar det!

 Silverschampo från Matrix som jag då och då låter sitta i minst i en halvtimme och då känns det som att håret blivit färgat på nytt :) Jag älskar den lila färgen som schampot har, färgklick i vardagen! :)
Ja håret börjar ju bli riktigt långt nu så det är viktigt att jag håller det friskt. Sen är frågan när det är långt nog.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar