onsdag 23 januari 2013

Hur det kommer till

Ofta är det så när jag flyttar runt grejer, en sak leder till en annan och innan jag vet ordet av det har jag en ny plan för hur jag vill att hemmet ska se ut. Den bilden börjar bli klarare och klarare.. samtidigt som den är uppdelad i etapper.. Jag vill ha det på ett vis nu, sen kan det komma att bli omfattande renoveringar som rör om i alla grytor och då har jag en annan tanke för hur det kommer se ut då, även om det kan komma att dröja år innan vi är klara med det..

Men nu. Innan alla renoveringar. Nu har jag en plan. och så enkelt som att en tavla kombinerades med ett Eiffeltorn föddes idén om en omfattande tavelvägg med svartvita alster bakom min tv, som kamouflerar dumburken i ett hav av konst. 

Därav konstsamlandet jag håller på med nu, jag är insnöad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar