tisdag 8 januari 2013

Kontorstankar

Bild: Sköna hem
Sambon och jag har snackat lite om att koncentrera våra krafter på kontoret snart. Det är just nu ett problematiskt rum då jag har ett flertal lådor som jag inte riktigt vet hur jag ska packa upp eftersom det brister i förvaringen, samtidigt vill jag inte bara köpa första bästa bokhylla och stuva upp allt.. ska det göras kan vi lika bra göra det ordentligt!

Bild: Sköna hem
Det jag nog ser framför mig är ett skrivbord likt det ovan men betydligt längre, helst vägg till vägg och då är det nog närmre fyra meter bord vilket borde räcka för oss båda inklusive en monsterskrivare, scanner och allehanda prylar. Att ha några hurtsar istället för bordsben känns ju väldigt praktiskt! Ser framför mig att jag, organiserad som jag är (?!), har skrivit med dymon på varje låda vad den innehåller!

Kan vi börja göra detta i förrgår ungefär?

1 kommentar:

  1. Hej! Vi hade samma önskan i vårt kontor och köpte köksskåp och lådor och satte som "ben" och la en bänkskiva som topp. Då kunde vi få den måttbeställd till rummet och få den att gå från vägg till vägg. Allt från IKEA, så det blev inte så dyrt heller. Bara ett tips!

    SvaraRadera