fredag 11 januari 2013

Solskensfredag!

Bur från Ellos, hornen är ett traderafynd.
Kan ni tänka er vilken fredagslyx jag känner idag. Jag slutade redan vid lunch, och solen skiner in i huset (vilket också innebär att det är sjukt kallt ute, men hellre kyla och sol än värme och moln!). Jag köpte tulpaner på väg hem, och nu dånar mysmusik i högtalarna medan jag ska fixa i ordning här hemma. Vi (sambon) har rensat en hel del de senaste dagarna. Lådor har packats upp och väldigt mycket har slängts! Som en tidig vårrensning ungefär :) Och när grejer åker ut kommer motivationen och inspirationen in i mitt huvud och kropp, så nu kör vi!

4 kommentarer:

  1. Sicken snygg bur. Det där blev ju jättefint. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenfredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Åh så fin bur. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen fredagsfeeling med bästa musiken o fräscha blommer hemma. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera