onsdag 2 januari 2013

Nytt år med klös i

Jag försvann från bloggradarn ett snäpp där. Det nya årets första dag var dock ganska händelselös, vi låg på soffan, åt rester, såg två versioner av ivanhoe och kom på att jag glömt min kamera hos syrran.. Och däri alla fina nyårsbilder som togs på vårt trevliga firande. Så dem får ni helt enkelt se en annan dag.

Igår var första dagen på mitt nya jobb och det kändes jättebra, speciell när det två gånger plingade i telefonen med avi-sms! Så en massiv leverans från både Nelly och Creative Lounge hämtades på vägen hem, som om världen (eller jag själv..) ville ge mig en "Grattis till ditt nya jobb heja dig!"-present.

Så här har ni ajfånbilder på mina dundercoola nya mellandagreafyndade skor!





2 kommentarer:

  1. Wow! Så jädra snygga. Riktigt fina. Härligt start på nya på året med nytt jobb. Kram!!

    SvaraRadera