torsdag 3 januari 2013

Fokusera på ljuset

Ikväll ska jag plocka ner alla spår av jul i lustiga huset. Nu ska vi fokusera framåt istället, mot ljuset som blir mer och mer varaktigt för varje dag som går! 

Ljusa vårbilder: Eget kollage med bilder från Sköna Hem
Idag behövde jag inte belysning på cykeln när jag tog mig hem ifrån jobbet, trots att klockan hade hunnit bli 16.. och hela nio grader varmt har vi haft! Galet varmt i mina alldeles felvalda vinterkängor.. Och det gör mig så lycklig! 

Det betyder ju bara en sak; 
Våren är på väg!

3 kommentarer:

  1. Glad man blev av ditt inlägg! Snart kommer ljuset!

    SvaraRadera
  2. Härligt med ljusa och pastelliga färger. Våren är såååå välkommen. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. För varje minut som går blir det ljusare och varmare. Underbart!
    Jag älskar din blogg :-)

    SvaraRadera