måndag 8 december 2008

Advent, studier och canvastavla

Andra avdent är över och tiden går så väldigt fort. Denna veckan kommer ägnas åt studier då examensarbetet förhoppningsvis ska bli färdigt tills på fredag. En hel del arbete återstår så det är bara att sätta igång och arbeta!

I helgen fick jag även den glada nyheten att jag vunnit en tävling! Bloggen En dag, ett liv, en verklighet lottade ut en canvastavla med valfritt motiv, och nu ska jag bara botanisera bland våra foton och se vad jag vill förstora, svårt val, men så himla roligt! :)

7 kommentarer:

  1. Åh din lyckost!!! Grattis!! Kan tänka mig att det är svårt att bestämma sig för vilket foto man ska ta.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt med svarta ljus. Och grattis till vinsten... sånt händer minsann aldrig mig.

    SvaraRadera
  3. Svar: Iskronan har "tyvärr" gårr upp 2 kr mot svkronan medan vi varit här. Men det blir shopping ändå! :) Från vilken del av island är du om man får fråga!?

    Föresten.. Vilken härlig adventsljustake!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken fin adventstake, gillar de svarta ljusen! :) Kul att du vann tävlingen, det var ju verkligen en rolig och personlig vinst, kan tänka mig att det är svårt att välja bland alla bilder bara!

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis till din vinst, kul=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  6. svar: tack så mycket!


    grattis till vinsten! du får visa upp sen vilket foto det blev!

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera