fredag 26 december 2008

Pastelliga klappar

Nu är julens bestyr över för vår del och nu ska vi istället shoppa på mellandagsrean och planera inför nyår. Idag var vi hemma hos mina föräldrar i Trelleborg och träffade hela min familj vilket är jättekul. Vi är ganska många så det är inte ofta vi kan träffas alla (18) samtidigt. Där är en hel del knattar också i familjen, så jag fick öva mina skills med den nya kameran och jag kan säga att det inte är så lätt för en nybörjare att fota barn som aldrig är stilla.. men det blir riktigt fina bilder när man väl lyckas :)

Här kommer bilder på lite julklappar:

De fina drinkglasen från Sagaform fick jag av sambon. Funderar på att köpa en uppsättning till, de är ju så fina!

Sambon gav mig även denna fina skål ifrån iittala som jag blev mycket glad för. De fina pastellfärgerna gör sig bra här hemma hos oss :)

Dessa marmelader var en mycket uppskattad present från min syster och hennes familj. Ikväll har vi provsmakat dem alla med lite brieost och kex och det var inte så tokigt :)

Nu ska jag in och hälsa på lite bloggar. Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Jag hittade inget på mellandagsrean, tycker den var kass i år=/...

    SvaraRadera
  2. Åh, de där fina glasen! :) Som gjorda för MArtini, eller vad var det du skulle ha i dem? :) Snygga är de iaf! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina julklappar du fått!
    Kram Sandra

    SvaraRadera