måndag 15 december 2008

Nu är julbestyren på gång!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sista tiden. Känner att jag inte varit lika aktiv som vanligt, men så är det väl i juletid. Examensarbetet blir klart i veckan så jag är nog tillbaks som vanligt till helgen. Idag har julklappar inhandlats och inpackats. Mina julklappar är enkla i år, kunde inte bestämma mig för vilket av alla de fina färgglada papper jag skulle ha när jag stod på panduro, så det blev vitt :)



Har ni förresten varit på Café Ceder på värnhem i Malmö? De har en jättegod brunchbuffé på söndagar för 99 kr per person som vi unnade oss i helgen och det är så mycket mat att man inte kan bli annat än lycklig :)

3 kommentarer:

  1. Snyggt det var med vita baket, stilrent! :) Låter som en fin sak att unna sig, buffé är smarrigt men man har alltid en förmåga att känna sig som att man skulle kunna rulla ut från resturangen :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du snart är klar med exjobbet! Det blir vita paket med röda snören för mig med. Kram Sandra

    SvaraRadera