torsdag 11 december 2008

På vift i Karlskrona

Istället för att åka hem ifrån skolan igår åkte jag till Karlskrona istället. Jag åkte med Eleonor hem och stannade över där så att vi kunde arbeta lite mer på vårt examensarbete. Fast just igår gjorde vi inte så mycket mer än att ta det lugnt, dricka lite glögg och äta pepparkakor vilket var himla mysigt :)

Jag har varit lite frånvarande från bloggen i veckan på grund av just skolan, men arbetet börjar bli färdigt så jag kommer igång snart igen. Jag kommer i alla fall snart med ett litet hemma hos reportage ifrån Eleonors hem, vilket var jättefint och ganska finskt ;) Ikväll ska jag och sambon iväg och eventuellt handla något väldigt spännande! To be continued...

2 kommentarer:

  1. Tack själv vännen! Var roligt och mysigt att ha dig på besök! Ser framemot vad ni kommer hem med för något =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ah, en "cliffhanger", spännande. ;) Ser fram emot hemma-hos-reportage åxå. Alltid lika kul.
    Ha en bra helg! :)

    SvaraRadera