fredag 5 december 2008

Uppspelt över en kudde...

Ibland är man konstig, men men.. :) Jag blev aldeles frälst av en prydnadskudde från Ilva som är på tok för dyr för att snåla jag någonsin kommer köpa den, men ändå. Jag är jätteförtjust i lila för tillfället, men har inte riktigt vågat införa det i inredningen riktigt eftersom jag inte ville att det skulle bli för mycket färg, eller att det skulle skära sig med de blåa väggarna, men med denna kudden hade det ju funkat!


Jag tänker inte börja ta in en massa lila i vardagsrummet bara för det, men jag hade gärna haft denna kudden, de lila ränderna hade räckt för mig :) Men, vad tycker ni, är inte 359 kr lite väl saftigt för en prydnadskudde?

8 kommentarer:

  1. Jo, jag är lika snål skulle aldrig köpa den kanske julklapp? :)

    SvaraRadera
  2. Jo, det var i saftigaste laget för en kudde. Men ibland kan man ju kosta på sig det om man verkligen fastnat för något. Men då skulle jag nog vilja att det var något som jag inte tröttnade på efter ett tag! Men precis som Sussi säger så kan man ju alltid önska sig i julklapp!! Tack för utmaningen förresten. Ska försöka ta tag i den någon dag. Har nog en annan utmaning också att ta mig an. Är lite dålig på det, måste skärpa mig!! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh, jag förstår verkligen "uppspeltheten" över den här kudden. Den är ju hur fin som helst! :-)
    Jag klurar fortfarande på din utmaning, det var minsann svårt att komma på 8 grejer..

    SvaraRadera
  4. Den var verkligen jättefin, men lite väl mycket pengar för min egen del. Jag tycker att det är tråkigt att prydnadskuddar tenderar att vara så himla dyra, om de inte var det, skulle jag frossa i kuddar! :D

    SvaraRadera
  5. Jo det var dyrt för en prynadskudde, men jag håller med dig att den skulle vara snygg hemma hos er.

    SvaraRadera
  6. Tjopp! Håller med dig om att man kan bli gode tokig i kuddar, är likadan! har flera svarta säckar med kuddar och ändå kollar jag alltid efter nya :) Tack för utmaningen men jag har fått den flera gånger och haft så lite tid på sistone så jag har avstått på grund av detta, hoppas du förstår! Ha det fint tjejen!

    SvaraRadera
  7. ja, dokumentären var jättebra! skönt att hon är på rätt väg :o)

    önskar dej en underbar söndag!

    SvaraRadera
  8. Halloj
    Oj...den var fin men dyr...kanske kan önska dig presentkort i affären för då måste du ju använda dem...*ler*

    Om du inte redan sett det så antog jag din utmaning

    Hoppas helgen varit bra
    Kram

    SvaraRadera