fredag 19 december 2008

Frihet

Igår blev vi äntligen klara och skickade in vårt examensarbete, nu gäller det bara att lägga det åt sidan tills efter jul (lättare sagt än gjort faktiskt, har tänkt på det ungefär lika mycket som vanligt trots att jag inte behöver..). Så nu är det dags att ta det lite lugnt, andas ut och fira jul. Idag ska jag till frisören och bli julfin och sen ikväll ska jag på en julkoncert med Malmö musikhögskola som jag verkligen ser fram emot! Ska bli skönt om lite ordentlig julkänsla infinner sig!




Dessa söta julstrumpor hittade jag på Ilva och visst är de fina! Jag blev genast förtjust i den översta, den är lite udda och det passar mig så bra :) Vilken är din favorit?

5 kommentarer:

  1. Den översta gav direkta reaktioner, åh så fin, de andra gav endast ljumma reaktioner. :)

    SvaraRadera
  2. Vilka söta små strumpor!

    Tack för din hälsning i vår svåra stund, det värmer verkligen!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Åh vad avundsjuk jag blir! Jag kommer att bli klar med mitt exjobb i början av mars. Hoppas du får en underbar helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  4. jag önskar verkligen att Ilva fanns här, de verkar ha så mycket fint!

    Hoppas också på att kunna låta bli att tänka på jobbet när jag snart går på långledigt.. får se hur det går..

    SvaraRadera
  5. Iris; Tack tack! Ja det ser mycket fint ut med cellofan. Nästan så det är synd att plocka ut innehållet. ;)

    Trevlig kväll på dig! Kram Malin

    SvaraRadera