måndag 22 december 2008

Julblommor?

Solen lyser in genom fönstret och vintervädret lyser med sin frånvaro. Blommorna som står i min fönsterkarm som ska representera julen ser faktiskt lite mer somriga ut just nu... Det är ju självklart mysigt att det är soligt, hellre det än det gråa och regniga vädret vi haft den senaste tiden, men kan det inte bli kallt och snöigt istället, så kan solen fortsätta lysa ändå.. Då hade jag blivit riktigt glad.. :)






Idag ska jag och sambon ut på stan och handla de sista julklapparna (eller jag ska köpa mina sista, han ska köpa alla sina..). Sen är det bara lite julbestyr kvar innan man kan känna sig helt klar att börja fira. Här ska julstädas lite, och jag ska göra lite mer godis eftersom vi åt upp allt lite väl snabbt.. :)

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!

    Ville bara önska dig en riktigt mysig jul!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Gud vilka fina bilder du har tagit på blommorna! Jätte läckra! Ser så fint ut när ljuset lyser på dom!
    Julkram
    Emmelie

    SvaraRadera
  3. Hej hej
    vilka fina blommor...supersöta dock är jag allergisk så jag får njuta av dina bilder
    Titta in hos mig för där har nu någon att hämta
    kram Jenny
    God Jul

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du tagit! Doftar så gott med hyacinter! Hoppas helgen blir mysig! GOOOOOD JUL!

    SvaraRadera