fredag 2 januari 2009

Blått

Lite bilder hemifrån som jag tog innan gästerna kom på nyårsafton. Motionscykeln flyttades in i sovrummet efter att bilderna togs, tycker inte riktigt att den passar in i inredningen :) Jag har ju inte visat så mycket bilder ifrån vardagsrummet (mest eftersom man aldrig blir klar!) men nu är tiden kommen att avslöja lite mer av hur här ser ut.

Vi visste inte hur vi skulle göra med sambons datorplats när den nya soffan kom, men det löste sig ganska naturligt när vi vände bordet och soffans armstöd som stol. Stör mig på de fula sladdarna på bilden, men ni kan ju låtsas att de inte syns ;)



Detta skåpet sväljer massor!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt att se så mycket blått! Är själv glad över att vi vågade måla blått i sovrummet, är så härligt med färg i hemmet! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med allt det blå! :)
    Jag fegade ju och målade bara en fondvägg med den där blå-blå färgen,jag...

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Smart att anvanda soffans armstod som stol. Ser fint ut!

    SvaraRadera