lördag 10 januari 2009

Tapetmani

En nyhet på Inreda.com är att de numera har tapeter från Ferm Living i sitt sortiment. Jag är väldigt förtjust i deras tapeter och har varit det länge nu, dock har inget inköp blivit av ännu. De kostar 655 kr rullen, men om man inte vill spendera så mycket eller ens tapetsera en hel vägg kan man köpa tapetprover på 1 m för 25 kr, vilket jag nog ska göra så fort jag bestämmt mig för vilka jag gillar mest :) Fler tapeter från Ferm Living finns på inreda.com.

Wild Flower

Walldots

Walldots

Ribbed

Ribbed

Family tree

Wilderness

Birds on Branches

Har ni någon favorit?

5 kommentarer:

  1. Vad roligt, de har så mycket fina tapeter. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Mmm, det var fina tapeter. Smakar det så kostar det! En sån gång är det ju bra om man klarar sig med en rulle på en liten fondvägg eller så... annars drar det snabbt iväg. Längesen jag tittade in till dig nu. Det var många inlägg jag missat. Och ny design på bloggen med. Vad duktig du är. Skulle också vilja lära mig att designa bloggen. Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Läckra tapeter! Måste kika in dom närmare på Inreda. Tapetprover för 25 kr lät billigt, kanske man skulle beställa hem ett gäng.. om inte annat göra tavlor av :)

    Hoppas att du haft en fin helg! Kram, Sofie

    SvaraRadera
  4. De har verkligen många fina tapeter. Jag gillar den översta:) Kram

    SvaraRadera