söndag 18 januari 2009

Lugnet har lagt sig

I fredags hade vi den sista dagen i skolan och opponering på vårt examensarbete. Det gick över förväntan faktiskt då vi ska komplettera några saker för att få ett VG, vilket vi var väldigt nöjda med! Igår hade jag lite öppet hus här igår för att kunna fira med familjen, och öppet hus var det smartaste alternativet då det annars är svårt att kombinera en stor familj i en liten lägenhet.. :)
Familjen kom med presenter vilket alltid är uppskattat :) Fick bland annat denna fina bricka från ikea som jag blev jätteglad för, har inte sett den tidigare.

Fick även denna fina vas, som kom väl till pass för tulpanbuketten jag fick lite senare. Förutom detta fick jag även en symaskin (yes!), en massa blommor, pengar, en pläd och vin. Tack för allt, jag är helnöjd! :) Idag har varit en väldigt lugn dag och imorgon börjar livet då jag har min första dag på jobbet :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerar till din examen, och lycka till på jobbet imorgon!

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker du har fått, brickan var jättefin!

    Lycka till på jobbet imorgon!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis! :D Och du välkommen in i syjuntagänget! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Va roligt! Den vasen är verkligen jättefin! Kram

    SvaraRadera