tisdag 20 januari 2009

Symaskin

Som jag nämnt tidigare fick jag en symaskin i examenspresent och nu funderar jag på att sy gardiner till köket. Hittade dessa tygerna på ikea och tänkte att de skulle passa. Det översta heter Katrin, och de andra två heter Inger, alla kostar 39 kr metern.



Igår var första dagen på jobbet (i förskolan) och det var jättekul! Dock blir man lite rädd för att bli sjuk när alla barnen är förkylda och sjuka på många sätt och vis. Jag vet inte om det var jag som drog hem lite baciller men nu är i alla fall sambon sjuk i maginfluensa. Jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper den.. Nu måste jag äta frukost och göra mig i ordning för jobbet. Ha en bra dag!

5 kommentarer:

  1. du kommer nog bli sjuk ofta i början, men sen blir du imunn :) får man hoppas hihi... lycka till med "syandet"... jag har en maskin men jag e ritkgit dålig på det, raksöm går rätt bra,men det är också det enda :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt med ny symaskin! :) Hoppas att du får mycket nytta av den!
    Du har ju hittat fina tyger, men se upp med trådriktningen bara, den kan ju vara sisådär på Ikeas tyger... :S

    SvaraRadera
  3. den första var jättesnygg,,,har jag inte sett förut.

    Synd på magsjukan, hoppas du klarar dig iallafall.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig examenspresent!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Tjopp! Snygga gardiner, verkligen och till toppenpriser oxå. Länge leve IKEA :) Hoppas att du klara dig från magsjukan o stackars din sambo! Hoppas han kryar på sig

    SvaraRadera