lördag 31 januari 2009

Matlagning i miniformat

Kollade på alla fina hem på styleroom, och hittade detta jättesnygga barnkök i Richielife's album! Helt fantastiskt! Jag har ju inga egna knattar, men jag jobbar ju på en förskola och det hade varit så roligt med ett så stilrent kök till "mina" ungar! :)


Jag är så imponerad över detaljerna. Tavlorna är inramade disktrasor och i de små kryddbehållarna är det fint strössel (de är igenlimmade). Kolla här för fler bilder på detta fantastiska barnrum! Jag måste nog spara bilderna i inspirationsmappen på datorn tills jag får egna barn :)

6 kommentarer:

  1. Vilket arbete dom har lagt ner på köksdelen!

    Och det bara slog mig att det kändes befriande att du skrev barnrum och inte flickrum. Fast det kanske du gjorde pga att det är fler barn som delar rum. ;-P

    Ps. Lägger till din blogg som länk på min bloggsida.

    Mvh Jerry

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint! Jag surfade genast vidare till Styleroom och hittade fler fina barnkök. Ska skriva ut lite bilder till min syster som inspiration eftersom min systerdotter kommer att få en Briospis i doppresent av mig snart! :-)

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt!! Tänk att få inreda ett barnrum så där! Kram

    SvaraRadera
  4. Helt underbart, alla detaljer är så fina!
    Jag håller själv på med lilltjejens barnrum och ska genast surfa vidare på styleroom!!
    Jättefin blogg!

    Kram [room] by sofie

    SvaraRadera
  5. Vaddå barnkök deluxe! Lovely.

    Mitt första besök härinne, härlig blogg du driver.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Lyckans barn som har det där fina köket!!

    Hur går det med lägenhetsvisningarna?
    Ska ni flytta?

    Kram Anna

    SvaraRadera