tisdag 13 januari 2009

Stämningshöjare vid frukostbordet

Svenssons i Lammhult har massor med fina saker som jag gillar, men det mesta är tyvärr bara ämnat som fönstershopping för min del eftersom det är lite för dyrt för min plånbok. Dock blev jag väldigt glad när jag såg denna äggkopp!

Jag äter helst ägg varje morgon, eftersom det är det enda som håller mig mätt tillräckligt länge, och alltid drar jag med mig saltkar, extra tallrik och äggkopp med mig in i vardagsrummet (så jag kan se på nyhetsmorgon samtidigt). Här har de kombinerat allt i ett! En äggkopp med tre små gropar, en för ägget, en för saltet och en för skalet, helt genialiskt! :) De kostar 295 kr för ett 2 pack.

2 kommentarer:

  1. Den såg riktigt praktisk ut. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men gud så praktiskt och genialiskt. Varför har man själv inte kommit på något liknande varje gång man svurit över att det ska vara så komplicerat att äta ägg när det krävs fat och äggkopp och saltkar, etc. :P
    Kram!

    SvaraRadera