måndag 26 januari 2009

Äppel päppel

Jag är inte så aktiv här som jag är van vid, men det är en hel del som händer på lägenhets- och inredningsfronten. I helgen var vi på två visningar som var ganska intressanta, och det är möjligt att det till och med blir lite bud lagda. I veckan ska vi även måla köket, vi börjar nog med det redan imorgon. Så ska ju hela lägenheten bli lite homestylad och fin inför en försäljning :)
Brickan kostar 39 kr på Lagerhaus och hade nog varit fin i mitt snart nymålade kök :)

2 kommentarer:

  1. Halloj
    Tack för titten. En tavla ska ju vara på väg hem till dig så snart lilla Jenny for tummen ur och skickar den..*blink*
    Ska anstränga mig denna vecka
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att budgivningen blir lyckad!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera