torsdag 22 januari 2009

Fint och färgglatt till köket

Designtorget har nog det mesta man behöver för ett glatt kök, alla dessa får gärna flytta hem till mig! :)

Skärbräda 325 kr

Skärbräda 199 kr

Kökshandduk 115 kr

Glasunderlägg 150 kr för ett 4-pack

Kökshandduk 125 kr

Förresten så har jag inte varit så aktiv här i veckan och jag beklagar detta. Det är verkligen en omställning att helt plötsligt börja jobba heltid efter att ha pluggat i över tre år. Jag trivs verkligen på nya jobbet, men jag är väldigt trött när jag kommer hem.. :) Blir skönt när det blir lite ljusare om kvällarna så man får lite mer ork. Kan dock nämna att det sker lite spännande saker här hemma snart. Vi ska på två lägenhetsvisningar på söndag, varav en av dem är riktigt lovande!

8 kommentarer:

  1. Ja där finns verkligen massor som man skulle vilja ha=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  2. Den översta skulle jag gärna piffa upp rucklet med! :)

    SvaraRadera
  3. Så fint så! Fick ju äppel-skärbrädan i födelsedagspresent och glasunderläggen i julklappa. Nu står skärbrädan lutad på köksbänken men snart ska den nog upp på väggen!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Oh, gillade första kökshanduken! Synd bara med priset... ja ja:) lycka till med visningarna!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga färgklickar!

    Ha en fortsatt härlig helg!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Det kommer så mycket fina saker nu tycker jag och färgglada! Jag har så lust att ta in massa färg i mitt kok och piffa till (nu går det mest i grönt!)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. fina färgglada kökssaker :o)

    Hoppas lägenheterna ni såg var fina!

    svar:tråkigt att höra det som hände med din mamma. Håller med, så tråkigt att ingen reagerar längre..

    ha en underbar söndag!
    kram!

    SvaraRadera
  8. Lackra grejer, tror det blir en sverigebestallning snart...

    SvaraRadera