fredag 9 januari 2009

Vinna och försvinna

Innan jul vann jag en fin canvastavla på bloggen En dag, Ett liv, En verklighet. Efter en hel del beslutsångest så knappade jag hem denna fina tavla från Canvas-photos.se. Bilden är tagen i Thailand när vi sitter på en elefantrygg, dock ser man bara oss och träden eftersom vi fotade oss själva :) (det ljusa på bilden är inte min blixt utan det är solen i thailand som bländar kameran lite). Tavlan står just nu på en högtalare på väggen vilket inte alls är den officiella platsen, men den får vara där för tillfället eftersom jag inte alls vet var den ska vara. Kan nämna att det var väldigt bra service på canvas-photos.se, jag mailade iväg en fråga i mellandagarna och väntade mig inget svar (de flesta var ju lediga..) men fick svar redan dagen efter vilket var mycket uppskattat.

Idag var jag på högskolan och hade min sista examination och vi var alla så trötta att vi bara satt och tramsade i slutändan, vilket va ganska trevligt :). Det enda som återstår är att på torsdag ha lite avslutning i kyrkan i Kristianstad, sedan dagen efter ska jag till skolan igen (dumt nog...) och gå upp med vårt examensarbete. Efter detta är jag klar! 3,5 år har detta tagit mig och ni kan ana att jag är skoltrött! Sen får jag nog bjuda familjen på lite kalas för att fira :)

5 kommentarer:

  1. Tavlan blev jättefin! Ja det blev en hel del fnissande och trams :)Kan inte fatta att vi slutar nästa vecka, ska bli helt underbart! Tycker vi har varit jätteduktiga!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tavlan ser jättefin ut! Grattis till att ha "slutat" skolan! :) Jag antar att det känns riktigt bra! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul - var det du som vann?!
    Jag har pockså en del bilder som jag skulle vilja göra något "mer" av.
    :-)
    /B
    www.lyckligagatans.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev med tavlan! Grattis till att du är klart med utbildningen! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att vara klar med skolan! Själv har man 3,5 år kvar :D

    SvaraRadera