måndag 12 januari 2009

Ja tack!

I dagarna har en hel del postorderkataloger kommit med posten och jag måste säga att jag är väldig sugen på vår och sommar just nu.. Jag är även mycket sugen på att få mer pengar så att jag kan handla det jag vill ha, för de där katalogerna hade massor med godsaker som skrek mitt namn..

Haléns är ganska bra på skor faktiskt. Jag ska nog handla där snart, känner att jag helt enkelt måste ha de rosa sandaletterna på den översta bilden.

Rosa sko som även finns i svart 249 kr

Lila pumps 249 kr. Finns i flera andra färger.

Söta rosa pumps 299 kr. Finns även i nougat.

8 kommentarer:

  1. Jag håller med, dom måste du ha!! Supersöta allihop!
    Själv får jag hasa omkring i mina gympadojjor för jag lär inte komma i något dylikt med mina gravid-svullna elefantfötter än på ett tag... :P

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att vi bloggat om samma sko :) Du har en fin blogg! Vänliga hälsningar, KimsiVimsi

    SvaraRadera
  3. :) Jag är inte lika galen i skor som du, men skulle gärna vara. Jag är hopplöst tråkig när det gäller skor. Du kanske skulle bli min personal shopper, så det blir lite fart på mig? ;)

    SvaraRadera
  4. Verkligen underbara skor! Jag behövde bara bläddra igenom katalogen en gång för att bli förälskad i de ljusrosa. Min kille bara suckar åt mig, han tycker att jag har tillräckligt med skor, men ärligt - det kan aldrig bli för många. Inte om man använder dem flitigt. Men jag håller med honom om att jag borde titta efter skor utan höga klackar, har knappt några platta skor...//Cassandra

    SvaraRadera
  5. Iris; Jag håller med dig, man har så mycket möjligheter med de färgerna. Slippa tänka på att något ska passa till. För det mesta passar till. :)
    Tack, skoj att du gillar tavlan!

    Läckra skor du visar. Gilalr de översta men dom skulle varit svarta. Fast rosa är också fint på sitt sätt men man kanske tröttnar fort på det?!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Såg nu att dom fanns i svart också. :) Synd att jag har svårt att köpa skor på Postorder. Jag har "hålfot" och alal sånna skor passar inte så bra. Sen har jag så små fötter 36-37 så det är jättelurigt. Synd!

    SvaraRadera
  7. Vilka supersnygga skor! Denna sommar ska jag lära mig gå snyggt i klackar :)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag heter Paula och jobbar som webproducent på Halens.
    Roligt att du skriver om våra produkter, det vill vi självklart lyfta fram. Med hjälp av bloggtjänsten Twingly får du automatiskt en länk tillbaka från vår webbshop till din blogg när du länkar till våra produkter. Länken till din blogg visas på vår produktsida och blir synliga för våra kunder. Samtidigt kan vi genom länkningen ge dig helt nya läsare och sprida kännedomen om din blogg.

    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på Halens.se, t.ex. www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se

    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten..

    Har du frågor eller funderingar så tveka inte på att höra av dig till:
    paula.felicijan@halens.se

    Ha det bra
    Paula

    SvaraRadera