söndag 11 januari 2009

Fint och nytt till köket

Ikea har lite nya och fina saker till köket som jag gärna vill ha. Vi ska ju så småningom göra lite fint i köket, jag har dock överlåtit det till sambon efter lite dispyter om hur vi skulle gå till väga, får se hur bra det går för mig att hålla mig och mina åsikter undan :) Även om jag inte ska vara så aktiv i själva renoveringsarbetet (vilket faktiskt är ganska skönt) så kan jag ju alltid köpa lite nya fina prylar att ha i köket :)

Serveringsskål ikea Ps Bunke 249 kr


Kryddkvarn ikea ps spraka 199 kr

Karaff ikea Ps Bjuda 79 kr

5 kommentarer:

  1. vilka läckra ikeasaker....har inte sett nån av dom tidigare.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  2. Hehe, vet hur det är med att diskutera lite vid renovering, överlät tillskärning av tapetvåder åt mannen idag då jag inte kunde hålla tyst =) det blev mycket bättre när han fick vara ifred!

    Ang föregående inlägg så är det omöjligt att välja tapet, alla är ursnygga!

    SvaraRadera
  3. Sista chansen att bli veckans blogg för denna veckan!!!

    SvaraRadera
  4. Mmmm... Vilka fina grejor!! Nya för mig!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Men oj, har jag missat alla dessa nyheter hos Ikea?! Nu får jag ju skämmas och omedelbart kolla in deras sida!!

    SvaraRadera